Sunday, February 1, 2009

What Ever Happen To Mi Amor

Lama aku duduk depan laptop memikirkan apa yg aku nk tulis.... tapi bila aku pikir balik, kalau aku tulis, apakah ia akan mengembalikan kebahagiaan aku.. selama ni aku selalu rasa sedih sebab kena kurung dalam sangkar.. tp sekarang pintu sangkar dah terbukak luas. aku bebas. tapi.. aku tersedar.. sayap aku dah patah.. perlukah aku keluar lalu jatuh dan menunggu mati.. atau perlukah aku terus menunggu dlm sangkar tu mengharap agar si tuan dtg semula dan menyembuh luka sayap aku tu.. rasa untuk cuba tersenyum tapi pilu dalam hati terlalu kuat pahitnya.. rasa nak menangis tapi airmata pun tak menyebelahi aku untuk meredakan kesedihan.. cuba dengar2 lagu, tapi semuanya memaksa mengingatkan kembali kenangan.. what ever happen to Mi Amor??????

7 comments:

Miss Reezberry said...

tahniah nok...kenape di tinggalkan jantan ker..uollss kan cantek memukau..x kan lah xde orang nak kot uolss...bila nak balik puchong uolss...

hasifdanish said...

Beb lu naper... lama tak hupdate.. tetiba cam sesuatu jew..

Izo Candy said...

patah sayap xpe nox..
jgn patah lain

*opss :P

i'm shin... i'm inesen said...

Patah sayap bertongkat paruh..Patah paruh bertongkat siku..Patah siku bertongkat dagu..Patah dagu bertongkat kuku..

jangan stress lama lama.. nanti cpt monopos..apa la guna kecantikan kalo hilang 'deria rasa'.. x senyum bukan bermakna x bahagia.. x ketawa bukan bermakna x ceria.. xde masalah barulah benar benar namnya hidup sepurna.. chaiyokkkk~

Prettylady-ATuL said...

cantik nyer u nyah !!!
jgn sedih2 k, kita enjoy!!!

mummYaeesh said...

oo amor ke??rasanye penah jupe time bday lela & reen 2004 kat k'oke lowyatt...wow...makin cantik la skang!
klu sudi jom exchange link...
mummyaeesh.blogspot.com...u punye link ape ek??

pett said...

aik..??..len macam jek bunyik ayat ko ni babe..??..frust ka ape..??..aiseyman jgn la frust sgt2..ramey lagi kat luar yg ensem2...dah dah...jgn frust2...idop kena teruuuss...

AMOR LOVE AMOR CINTA

It'll all get better in time right? No matter how hard....

CANTEKK?????

CANTEKK?????